Juu, toi otsikko on ehdottomasti mun tän ja eilisen päivän yleisin lausahdus. Usein myös huuto. Mulla on korvatulehdus (tai sit muuten vaan jotain ongelmia korvan kanssa), ei siitä työpaikkalääkäristä oikeen ottanu selvää. Selvää mulle on vaan se, että korva on tautisen kipee ja särkylääkkeet ei auta. Onhan mulla antibiootteja ja antibioottitippoja korviin, mutta miks musta tuntuu, et ne ei auta. Tai ainakaan ei oo vielä mitään tapahtunu. Eikai, ei niiltä antibiooteiltakaan ihmeitä voi vaatia ja odottaa. Kuhan nyt särkylähtis. Muo ei kiinnosta yöllä noussu lämpö, sitä saa olla ihan rauhassa,mutta mä en jaksa  tota jomotusta ja vihlontaa...pahus...

Ai niin, sekin vielä...kaverilla on ne häät huomenna. Täytyy toivoa, että sillon ei korvaan sattuis enää näin paljon. Ei olis kiva kaasona kirkon edessä irvistellä, kun iskis äkillinen vihlasu korvaan. Se vois olla aika noloa... =) Niin, ja nyt mulla on sitten tämä päivä aikaa saada se mekko valmiiks...täytyy nyt kunnostautua ja mennä ompelemaan se loppuun. Olis meinaan aika noloa, jos joutuis menemään häihin alasti, kun ei olis mekko valmiina.. =)