Olin tänään hyvän lukioaikaisen kaverin kanssa ostoksilla. Olin suorastaan yllättynyt, kun kaupoissa ei ollut sen enempää ihmisiä. Olisin odottanut, että sielä olisi saanut olla kuin sillit purkissa ja tapella viimeisistä lahjoista. Ehkäpä ihmiset ovat oppineet hoitamaan joululahjaostoksensa ajoissa...tai sitten kaikki menevät ensiviikolla iltaisin töitten jälkeen. Löysin avolle oikein hyvän lahjan. Vielä pitäisi tuota kokonaisuutta täydentä jollakin hyvällä tuotteella, muttakun tuo niin kitsaasti jakaa ideoita siitä mitä haluaisi... Ostetin myös avon pikkuveljelle ja sen tyttöystävälle lahjaan hyvän osan, nyt sitten se loppu on vielä hakusessaan...

Aikasta tyhmää kyllä kirjoitella näistä tänne, kun ei oikein voi kirjoittaa kunnolla, että mitä tuli ostettua. Aina on olemassa riski, että tuo avo eksyy tänne vakoilemaan ja saattaahan joku tuttukin olla tämän sotteen jostain löytänyt. En ole mitenkään aktiivisesti tästä blogistani kenellekään lertonut. Oikeastaan en kenelleekään. Avolle olen tämän joskus näyttänyt kun olen jotainapua tarvinnu, mutta muut ovat tästä täysin tietämättömiä.

Niin juu, lisättäköön tänne vielä sekin, että ostin keskiviikkona uudet talvisaappaat. Olen aina vastustanut cittareiden ja prismojen kenkiä, mutta tuon Jumbon kenkäkaupat kierrettyäni totesin sielä cittarissa, että täällä on ostarin ainoat kivat kengät ja päätin sitten ostaa ne. Tänään ne olivat ensimmäisellä pidemmällä kävelyllä jalassa ja hyviltä tuntuivat. =) Aikaisemmin olen niillä vain kävellyt ihan lyhyitä matkoja, noin 100m kerta, ja nyt ne olivat sitten käytössä seitsemän tuntia putkeen. Eli ihan hyvä kenkäostos, kun eivät tulleet edes jalat kipeiksi. =)