Alotetaan sillä, että eilen kirjottelin tavotteenani olevan joulutorttujen ja ehkä myös pipareiden leipominen. Alotin sitten niillä pipareilla ja tein puolen kilon taikinasta ne valmiiks ja niitä näytti olevan niin vähän, että sitten päätin leipasta toisenkin puol kiloa. Ja sitten alko se joulutortun teko ja niitähän syntyi sitten lopulta se 24 kappaletta. Aika ylpee olin ittestäni.

Tänään oli sitten tavallinen totaalisen epätavallinen työviikon alku. Maanantaina oli töissä kauhia kiire, mitä yleensä ei oo koskaan. Tosin olin siitä tosi ilonen, kun oon kaivannu sitä, että olis oikeesti tekemistä ja joskus edes kiire. Nyt se päivä sitten oli. Ja tänään oli sitten niin paljo kiirettä ja tekemistä, että meni ihan ylitöiks. Pääsi lähtemään töistä vasta kuudelta vaikka olin sinne kaheksaks jo raahautunu. Sekin oli ihan hyvä juttu. Nyt oon jo keränny 3h 15 min plussaa, kun haluan sillon aaton aattona tehä vaan puol päivää. Eli enää tarttee olla vaan 45 min ylimäärästä jonain päivänä ja saan sen puol päivää vapaaks. Tai voisinhan mä olla niin katala, että oon joka päivä vaan vartin pidempään, onhan tässä vielä kolme päivää aikaa. =)

Ai juu, siitäkin pitää vielä iloita, että sain eilen kaverilta aivan ihanan joulukortin. Kaveri oli askarrellu helmistä joulukuusen ja laittanu sen sitten korttiin. Laitanpa tähän kuvankin siitä, kun oli niin hieno. Ehkä jonain vuonna jaksan ittekin väkertää jotain tollasta. =) Hmm...kuva on jo otettu, mutta kaapeli on hukassa. Etin sen vielä tänään ja jos olet kiinnostunut näkemään kuvan, niin tervetuloa kattelemaan. =)

24285.jpg

Voi, sekin pitää vielä lisätä, kun äsken Leevi iski kuononsa mun käteen ja sai kovan sähköiskun nenuunsa...mun paita taitaakin olla aika pahasti sähkönen... Leevi paran ilme oli aika hassun näkönen, kun se ravisteli päätänsä ja näytti miettivän, että mitä tapahtu. =) Hassu kissa. =) Ja nyt syömään uuniperunoita ja tonnikala-raejuusto-rohosipulituorejuustokastiketta =)