Heh, on taas ollu ihan tavallinen päivä. Tosin paljon parempi, ku tavallinen arkipäivä, kun oon nyt lomalla töistä koko viikon. Mitäs sitä muuta vois toivoa, paitsi lisälomaa? =) Käytiin tänään kaupassakin. Avo meinas olla sitä mieltä, että se ajaa, mutta pysyin kyllä kovana. Hississä pyysin avaimia ja kun ei meinannu antaa niin totesin voivani antaa sen ostoslistan sille ja palaavani suoraan takas ylös. Sain sitten tietty avaimet ja ajelukin meni oikeen mallikkaasti. =)

Mun pitäs varmaan lueskella enemmän tota Maailman taiteen historiaa. On taidehistorian tentti tossa tammikuun loppupuolella. Oon jo päässy luolamaalauksiin, että vielä on paljo lukemista ennen Antiikin Rooman loppuaikaa... Haluaisin kyllä mennä käymään Wienissä. Ja sielä siinä museossa, jossa on esillä Villendorfin Venus. Se olis kyllä näkemisen arvonen kalkkikivipatsas... Ja olishan se ihan kiva nähä luolamaalauksiakin. =) No, oikeestaan mä haluaisin kyllä matkustaa ihan mihin tahansa ulkomaille. Mieluiten johonki missä on lämmintä, mutta oikeesti ihan minne vaan. Sain avon ylipuhuttua Tukholman risteilylle, mutta ehkä tää helpottaa muuta taivuttelua ja saan sen taivuteltua lähtemään kesällä jonnekin etelään tai viimeistään ens talvena. =) Pakko! Mähän oon jumittanu Suomessa jo...liian kauan? Olin viimeks Eqyptissä kolme vuotta sitten... Niin, no oon mä sen jälkeen ollu kyllä Italiassa keväällä työmatkalla ja kesällä kävin kaverin luona Saksassa, mutta niitä ei lasketa, kun sielä ei ollu lämmintä...tai jotain... Olis niin kiva päästä avonkin kanssa ulkomaille, kun me ei vielä koskaan olla oltu, edes Tukholmassa tai Tallinnassa yhessä... Kesällä vois kyllä käydä tuolla Tallinnassakin, kun oon ollu sielä viimeks melkeen kymmenen vuotta sitten. Toissa kesänä oltiin kyllä avon kanssa Ahvenanmaalla pyöräilemässä. Haluaisin kyllä tehdä senkin uudestaan. Pitäs vaan eka hankkia uus pyörä, kun joku varasti vanhan syksyllä. Ihan siarasta! Mennä nyt varastamaan mun 13 vuotta vanha pyörä, kun vieressä olis ollu tarjolla uusiakin... No, saanpahan uuden pyörän, vaikka tykkäsin kyllä tosi paljo siitä vanhasta. Oli vielä ihan kunnossa, eikä ollu edes yhtään ruostetta...ja nyt se varmaan lojuu jossain ulkona hylättynä ja ruostuneena...tai jotain...uskollisesti palvellu pyörä parka... =S No juu, ehkäpä mä nyt rupeen lukemaan sitä taidekirjaa ja lopetan tunteilun. =)