Nyt on vuoden vaihde jo todella lähellä. Olen jo hoidellut asioita ensi vuodelle. On vakuutusmaksut maksettu ja samalla tili tyhjentynyt oikeen mukavasti. Autoin samalla myös sen uuden vuoden lupauksen pitämistä. Kävin maksamassa salille kausikortin. Seuraavat viis kuukautta on pakko käydä salilla ainakin kahdella tunnilla viikossa, koska ne on jo maksettu. Ja jos käy useammalla, niin se on jo plussaa, koska sillon ois aidosti tullu sääsöä verrattuna noihin aikasemmin ostamiini kymmenen kerran lippusarjoihin. =)

Niin, tää vuosi on nyt sitten lopussa. Mitähän sitä olis oikeen oppinut tänä vuonna? Alkuvuodesta olin muutaman kuukauden työttömänä valmistumisen jälkeen ja ne vietin nuorten työpajalla. Sielä huomasi, kuinka hyvin sitä itsellä kuitenkin menee. Ja samalla opin tuola verhoilu- ja käsityöpajalla oikein arvostamaan jälleen omilla käsillä tekemistä. Haluaisin kyllä ammattiin, jossa saisi itse luovasti jotain tehdä. Ensi vuonna haen opiskelemaan, toivottavasti myös johonkin pääsen. Haen ainakin TAIKiin sisustusarkkitehtilinjalle. Ja sitten voisin yrittää päästä opiskelemaan taidehistoriaa muuallekin kuin avoimeen TAIKiin. Mieleni tekisi myös hakea aikuisopiskeluna opiskelmaan verhoilijaksi. Se linja olisi alkanut tänä syksynä, mutta keväällä olin niin väsynyt, etten uskonut jaksavani opiskella neljänä iltana töiden ohessa. Tästä olen edelleen samaa mieltä. Ainakaan tässä nykyisessä työssä ja työpaikassa se ei ole mahdollista.

Olen kuitenkin pääpiirteissään ihan tyytyväinen tähän kuluneeseen vuoteen ja vuoden aikana tekemiini päätöksiin. Olen ollut vuoden ajan melko väsynyt, mutta kyllä se siitä. Toivottavasti tuleva vuosi on aurinkoisempi ja onnellisempi niin minulle kuin sinullekin.

MUISTAKAA OLLA VAROVAISIA NIITTEN RAKETTIEN KANSSA!!!

Sitten lopuksi vielä äitini lähettämä uuden vuoden viesti ja uuden vuoden toivotukset.

Vuosi vaihtuu. Taas lähempänä jotain tulevaa mistä emme tiedä. Tätä hetkeä, aikaa ei enää kohta ole. Kummallista mihin se katoaa. Eikä sitä voi säästää eikä jättää elämättä. Eikä voi edes tietää miten eläis oikein. Parasta mahdollista uutta vuotta toivottaen ja itsellekin toivoen.

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2006!!!