Kyllähän minunkin piti näitä ihania tilastoja tänne kirjata, kun muillakin on ja nämä taas toimivat. =) Kiitos siitä!

ystävänpäiväkortit (13) Onhan niistä juttua olla, mutta jos kiinnostaa niin kannattaa palata vasta kyseisenä päivänä tai sen jälkeen.

ystävänpäiväkortit askartelu (6)

outoja tapoja (3) Kaikilla kai niitä on...

askartelu ystävänpäiväkortit (3) Kylläpäs näistä nyt ollaan oltu kiinnostuneita

hermot menee (2) Niin kovin usein, suorastaan liian usein

paussi välipalapatukka (2) Kerran olen testannut...ja testasin myös tämän googlettamista ja yllätyin siitä hakutuloksesta. Kokeile jos uskallat =)

kissan pissa (2) Tätäkin on löytynyt

avon postilla (2) Häh?

evelin (2) Ihanko minua olette hakeneet?

kalligrafia (1) Kokeiltu on, ei mun juttu...

kuvia pojista suihkussa (1) Niitä ei kyllä täältä löydy...

ahtaanpaikan kammo (1) En tunnusta...

meemi kysymyksiä (1) Niihinkin olen vastannut

kirjanmerkki askartelu (1) Sitä pitäisi tehdä, mutta tuloksia näette sitten myöhemmin

idättäminen (1) Se on kivaa, pitäisikin taas laittaa ituja kasvamaan.

ristipistot kortit (1) Näitäkin mlempia olen tehnyt, en vielä yhdessä, mutta sekin idea on jo valmiina. =)

itsetehty kirjanmerkki (1) Pitäähän ne itse tehdä =)

häät 2005 (1) Kaverilla sellaiset oli. Ihanat olikin. Ehkä meilläkin, vaikka jo tänä vuonna. =)

askartelu taulu (1) Ei, näitä ei löydy. Ehkä pitäisi kokeilla...

olohuoneen verhot (1) On edelleen odottamassa silitystä...

kiinteät kädet (1) Hmmm....

lause generaattori (1) Sitäkin kokeilin...

kalligrafia blogi (1) Niitä ei juuri taida olla ja tämäkin pettymys, jos sellaista ihan oikeasti etsii...

mustaviinimarjamehu (1) Tämä on hyvää ja sitä menee paljon

hääpuvun kaavat (1) Näitäkään ei löydy, tosin olen löytänyt itselleni sopivat, jos vaikka joskus ne häätkin saataisiin...ensin kai pitäisi kihlautua...

synttärikortti (1) Näitäkin on tehty

paussi välipala (1) Katso edellä...

välipalapatukka (1) Kuten myös...

baariin kangasta (1) Että mitä?