Suihkuun tekisi oikein kovasti mieli mennä, mutta en mene. En varmasti mene sinne taloyhtiön suihkuun, en vaikka mikä olis. Tai no ehkä sitten, mutta oletan pääseväni niin paljon helpommalla, jos pakkaan huomiseksi reppuun suihkukamat ja käyn sitten töissä, "työajalla". Laitan hommat toimimaan ja menen suihkuun sillä aikaa, kun muuten vaan surffaisin netissä. Ei luulisi olevan pomollakaan mussuttamista. Ei sillä, että se siihen aikaan päivästä sielä olisikaan. Sinne se saapuu yleensä siinä kymmenen jälkeen, kun minä "pirteänä" sinne rynnistän kahdeksaksi. En muuten varmaan menis, muttakun ne työtunnit kahdesta eteenpäin on niiiin pitkiä. Jos vaan mitenkään jaksaisin, niin menisin jo seittemäksi, että pääsis jo kolmelta pois. Siihen musta ei kuitenkaan ole. Kaheksan on ihan tarpeeksi aikasin. Siinäkin jää aamuun jo tunti pari yksinäistä aikaa. Saa olla ihan rauhassa. =)

Niin juu, tänään pomo rupes vaatimaan, että mun pitää vahtia sitä harjottelijaa tarkemmin. Kattoa, että se kirjottaa joka putkeen, mitä sielä on ja sulkee korkit. Pahustako mä sellasta rupeen tekemään. Jos se ei opi sanomalla, ni ei sitte. Ei mulla oo koko päivää aikaa istua sen vieressä ja vahdata sen tekemisiä. Tai oishan mulla se kaheksan tuntia, mutta sitten en kyllä ehi tekemään niitä omia hommia, koska se aika menis vahtaamiseen. Juu, se siitä. Pomon tunnustukseksi sanottakoon, että se viettää sielä hyvin runsaasti aikaa. Ei tosin normaalin työajan puitteissa, mutta kuitenkin. Joinain päivinä se on ollu sielä yhteen asti yöllä (tullu joskus kahentoista aikoihin päivällä) ja eilenkin se oli ollu sielä (kyllä minä tiedän, jos se on laitteisiin menny koskemaan). On kuulemma enemmän aikaa tehä oikeita juttuja, ku ei oo porukkaa häiritsemässä. Ja tottahan se on. Kiinnostas vaan tietää, että mitä mieltä sen vaimo on noista sen työajoista. =)

No juu, nyt menen pesemään hampaat, käyn yökkis alakerrassa ja rupeen lukemaan kirjaa. =) Siispä hyvää yötä! =)