Aamulla töihin päästyäni kävin tutustumassa työpaikan suihkujärjestelyihin. Oikein miellyttäviä. Lämmitetty lattia ja kaikkea. Sielä oli kyllä menty yksityisyydessä aika pitkälle, noin julkiseksi suihkuksi. Oli oma koppi, jonka oven sai lukkoon ja sieläkin vielä suihkuverho vaikkei sielä mitään isompaa vaatteitten säilytystilaa ollukaan. Olishan sinne tietty voinu vaatteensa ottaa, jos ois niin ujoksi olonsa kokenu. Päätin kyllä käydä töitten jäkeen tarkistamassa kotitalon lenkkisaunavuorot. Niitä on torstaina ja lauantaina. Taidanpa sellaiseen mennä. Ja ruvettiin ihan avon kanssa miettimään, että jos otettas oma saunavuoro. Siitä joutuu kyllä maksamaan 8€ viikossa, mutta mä rakastan saunomista... =)

Juu, sitten tosta meijän kylppärirempasta...ei oo tänään käyny kukaan täällä. Samalta näyttää ku eilenki ja avo on ollu melkeen koko päivän kotona, eikä oo kuulemma ketään näkyny. Saisivat nyt tulla tänne ja hoitaa homman loppuun!!! Lisäks mä rupesin just miettimään tota meijän kellarivessaa. Sitä siis selvästi käyttää joku muukin, koska vessapaperi kuluu kovaa vauhtia (avo vei meiltä oman rullan sinne) ja en oo ihan varma siitä lukkosysteemistä. Pitää tutustua siihen paremmin, kun sinne tänään on pakko mennä. Alkaa taas tulemaan kupla otsaan... Niin, ja sit ois kans kiva, jos ne muut käyttäjät tois sinne sit paperia, ku toi meijän rulla loppuu...

Ois mulla vielä vähän valittamista tästä talosta. Mun pyörä pöllittiin viime heinä-elokuussa. No, nyt mulla on uus ja se asuu romuhuoneen nurkassa. Nyt joku on yrittäny pölliä avon pyörää. Sen lukon sitä lukko-osaa on käpälöity. Ei oltu saatu lukkoa auki. Tänään sitten vähän kierreltiin tuola pyöräkellarissa ja sielä on muutamaa muuta pyörää yritetty avata samalla tavalla. Kivaa rikkoa toisten lukko niin, ettei sit saa sitä lukkoa auki.. Paskaa porukkaa. Yrittäkääpä pölliä nyt toi mun pyörä! Nyt saisin uuden tilalle ihan ilmaseks seuraavien puolentoista kuukauden ajan. Ihankun siitä nyt olis hyötyä. Tusin sitä kukaan täältä meiltä käy hakemassa...

Väsyttääkin kauhiasti. Nukahdin viimeyönä vasta joskus yhen aikoihin. Väsyttää, jos kävis tuola kellarissa ja sit tulis nukkumaan.

Niin, käyhän mulla täällä muutama lukijakin. Tuon kävijälaskurin mukaan ainakin. =) Hyvä hyvä! Tästä olen iloinen. Samaten taidehistoriasta. Ne luennot on sitten mielenkiintosia. Pitäs vielä saada jostain vähän aikaa, että ehtis lukemaan sitä oppikirjaakin. Että on sitten maailma pullollaan ihania taideteoksia, joita ei oo edes koskaan nähny. =) No niin, niitä ajatellessa tuli taas ilosempi ja positiivisempi mieli. Siispä hyvää oloa, yötä ja muuta tasapuolisesti teille kaikille. =)