Osallistuin Ihan itsessä kirjanmerkkivaihtoon. Ainahan sitä kirjanmerkkejä tarvitaan. =)

Tässä nyt sitten nämä itse tekemäni kirjanmerkit. Viimeinenkin valmistui 22.2. Ja samana päivänä tämän alkuosan olen kirjoittanut. Olen ihan tyytyväinen noihin merkkeihini. Suurin osa niistä on luonnossa mielestäni kivan näköisiä. Halusin niitä tehdessäni kokeilla erilaisia tekniikoita. Kokeilin myös ensimmäistä kertaa noita kuviolävistäjiä. Siitä johtuen on myös muutama kokeilu niillä. Niistä tulikin siis aika yksinkertaisia. Sitten on noita lautasliinatekniikalla tehtyjä merkkejä. Sitäkään tekniikkaa en ole aikaisemmin kokeillut, mutta tulokseen olen oikein tyytyväinen. Tosin ei varmaan ole ihan oikeaoppisesti tehtyjä, mutta minusta niitä oli kiva tehdä ja sain samalla hyödyntää noita servettivaihdon servettejä. Ja nyt tekniikkaa enempi harjoiteltuani päätin tehdä ainakin osan pääsiäskorteista kyseisellä tekniikalla. =) Ja sitten on noita hajanaisia muita tekniikoita. Tapettia, ääriviivatarroja...niin ja ekaa kertaa kokeilin myös noita eyletseja (miten se kirjoitetaan?)... Tässä nyt siis kuva näistä merkeistäni. Toinen kuva ja teksti julkaistaan kunhan vaihto on ohi ja olen saanut muitten merkit. =)

41874.jpg

Vaihtoon osallistuivat kanssani seuraavat nimimerkit amria, Appelsiini, Evelin (siis minä), Hannibal, Maartsi, maiju, mimmu, nannyogg, porro, terhi, tikanpoika ja Vita. Hienoja kirjanmerkkejä saapui siis kasapäin tänään kotiini postin suosiollisella avustuksella. Ja tässä kuva niistä. =)

44677.jpg

Ja sitten toinen kuva vähän eri kulmasta, kun tuolta ylhäältä kuvattuna hieman pääsi osa merkeistä hieman heijastamaan.

44683.jpg