Noille mun pääsiäis narsisseille on nyt kyllä päässy käymään huonosti. Ne venähti ihan hirmu pitkiks, eikä siinä vielä mitään, mutta nyt tämä kevätaurinko lämmittää tätä sisustaa niin kovasti, että kukat kuivuvat ja kastelustakaan eivät oikeen tykkää. Ehkäpä kuitenkin kaikken pahinta jälkeä ovat viikonlopun aikana saaneet kisut. Jompikumpi tai molemmat ovat käyneet istuskelemassa telkkarin päällä nakertelemassa lehtiä... Nyt tuo kukka parka on ihan totaalisen kärsineen näkönen.

Leevillä on kuulemma ollu muo tänään koko päivän iso ikävä. On kuulemma mourunnu koko päivän. Ja heti kun tulin kotiin niin mourunta loppus ja se on ollu taas kiehnäkissana koko illan. Nytkin se nyhjää tuossa mun jalkojen vieressä. Ei suostu liikahtamaankaan pois. Ei se mitään, on se kivaa kun on tuollanen oma sylikisu. =)

Mitäs muuta...huomenna mennään käymään ruokakaupassa ja yritän sitten illalla laittaa kuvan niistä viikonloppuna valmistuneista lapasista. Tänään ei oo ehtiny taaskaan tekemään sitä huivia, mutta eilen valmistu taas yks uus kuviokerta. Nyt siis suihkuun ja nukkumaan. Väsyttääkin jo ihan kamalasti. Pitäskö vielä kertoa, kun oon kuulemma eilen illalla taas höpötelly unissani. Avo oli kyselly, että nukunko jo ja olin sitten kovasti väittäny, etten mä mitään  nuku. Sitten olin ollu vähän aikaa hiljaa ja ruvennu selittämään jotain "ettei kukaan kato kauheesti niitä vastaantulevia autoja". Mitähän unta mä oon taas viimeyönä nähny... =)