Niin, mun piti vähentää sitä...ei oo vielä onnistunut. Arvaatte varmaan, että viimeksi kaupassa keksittiin tekosyitä miksi limua pitää ostaa. Ja koska sitä kerran piti ostaa piti tehdä valinta kolan ja Jahnan välillä. Valinta osui Jahnaan, koska se on terveellisempää. Siinä ei ole kofeiinia. Sehän on epäterveellistä. Tällä perustelen pomolle arkisin miksi en ole laittanut kahvikonetta päälle. Suojelen hänen terveyttään, koska en itsekään sitä juo. Mä olen sentään firman ainoa, joka sen laitteen pesee kunnolla. Tai kerran oon pessy yksin ja kaks kertaa yhen työkevrin kanssa. Se on siis pesty kolme kertaa tulonsa jälkeen. Se tuli elokuussa ja se pitäs pestä kerran viikossa...että juu. Nyt mentiin taas aiheen viereen. Siis siihen limuun. Tiesittekö, että Hartwallin Jahnaan on lisätty hedelmäsokeria. Se on siis niinkun terveysjuomaa tai jotain. Samalla kaupassa tutkimusta tehdessäni huomasin, että tämä sokerin, todennäköisesti osittainen, vaihdos on pudottanu 100 ml:n kcal määrää kahdella. Siis nykyään tuotteessa on 2 kcal vähemmän kuin ennen. Suunaton muutos tai jotain. No totuus on se, että siinä on nykyään paljon vähemmän kaloreita ku maidossa. Myös siinä kolassa on, tämän opin kerran pomolta ja tarkistin heti kaupassa. Totta se puhui... No juu, ei nuokaan tosiasiat varmaan vähennä sitä, että mun pitäs vähentää sen limun juontia. Vähentää, vähentää, vähentää...kaikessa pitäs vähentää... No juu, nyt siirryn taas telkkarin ihmeelliseen maailmaan. Tossutkin on tänään vähän edistyny. =)