Mietin tässä illan aikana, että viittinkö ruveta valittamaan, kun on kerran perjantai ja kaikkea, mutta jos sen jälkeen vois unohtaa koko ärsytyksen. Edes viikonlopuksi... Eli yksi työkaveri ärsyttää muo oikeen todella. Se on ehkä maailman huonoin työntekijä. En ikinä palkkais sitä, mutta tuola se nyt on. Se tulee töihin tosi myöhään, sitten se surfaa netissä, lukee lehtiä ja tekee kaikkea muuta paitsi töitä. Sitten kun sen pitäs tehä jotain, niin on aina jotain tärkeempää esimerkiks bileitten järjestämistä, asunnon hankintaa tai jotain muuta, kuten vaikka hullarit. Sitten se ei saa tehtyä mitään ja jonkun muun pitää tehä sen työt. Arvaatte varmaan kuka se joku on. Juu, se ainoa vaihtoehto oon mä. Muo rupes nyt ärsyttämään se oikeen todella, kun se viimeviikolla kysy, että jos tekisin sen työt, kun sillä oli näitä asuntobisneksiä eikä se mitenkään voinu aamulla herätä, että olis tehny itte työnsä... Sitten olin kipee ja se sano mesessä, että s tekis ne työt ens viikolla tai perjantaina. No, tuo s on tuttu lyhenne toisesta työkaverista. Nyt tänään se sitten sano, ettei se oo mitään sille toiselle työkaverille eikä haluis sitä niitä tekemäänkään. Oli sitten unohtanut ä-kirjaimen ja sehän on tietty mun syy...kuinkas muutenkaan. No, joudun nyt ist kai tekemään sen ens viikolla vaikka olis ihan omia töitäkin...ääärsyttää. No juu, nyt se on purettu ja unohdettu. Eiköstä juu?

Oli tänään jotain kivaakin. Kävin kysymässä, että onko mulla ens kesäks lomaa, kun pidin tän vuoden lomia viimevuonna. On vielä kuulemma 22 päivää eli kolme ja puol viikkoa. Mitähän mä noitten kaikkien lomieni kanssa teen. Ainakin nautin. =) Mulla ei oo koskaan vielä ollu noin paljo lomaa...paitsi no viimeks sillon joskus lukioaikoina, kun ei vielä ollu oikeita töitä eikä edes oikeita kesätöitä. =)