Arvatkaapas mitä. Tämä "täti" istuu skannaamassa yhtä pientä paperipalaa senkun kerkeää. Muuttelee yhtä parametria ja skannaa taas. Tätä töitten järkevyyttä... No, tästä mulle nyt sit tänään maksetaan palkkaa. On tässä tietty se hyvä puoli, että istun yksin pienessä lämpimässä kopissa ja saan ihan rauhassa surffata netissä ilman, että tarttee pelätä pomon vahtaavan selän takana. =) Lämminkin on hyvä. tuola meijän omassa työpisteessä on kylmä, aina villasukat jalassa. Nyt alkaa olemaan sen verran lämmin, että vois kuvitella ottavansa villasukat pois jalasta, mutta ehkä parempi olla ottamatta. Täällä on joku tollanen värkki, joka puhaltaa niskaan kylmää ilmaa ja jumittaa ne.

Oi voi...onneksi kello alkaa lähestymään neljää. Pääsee kohta lähtemään kotiin. =) Sielä tarttee tehrä ruokaa. Tänään olis tarkotus syödä kaalipataa. Juu, sitä kamalan hajusta juttua, joka kuitenki maistuu ihan hyvälle. On se kumma, kun mä oon jotenki aina inhonnu kaaliruokia ja sitten noin puoltoista vuotta sitten sain yhtenä päivänä idean, että haluun kokeilla sitä kaalipataa ja sehän sitten osottautukin hyväks. Pitäs kyllä syödä sitä useammin. Sen koko kattilallisen hinnaks tulee varmaan joku viis kuus egee ja sekin suurimmaks osaks jauhelihasta. Ja siitä me sitten syödään ainakin kaks päivää ja riittää vielä evääksikin. Elikkäs hyvää ja halpaa sapuskaa. Lisäks pitäs tänään varmaan tehä vielä muutama pääsiäiskortti, että pääsis torstaina lähettelemään niitä. On mulla jo kolme valmiina, mutta laskennallisesti mun pitäs tehdä vielä seitsemän, jos lähettäisin kaikille niille joille aioinkin. Saas nähdä. =) Katsotaan kuin käy. Tarkotuksena ei oo lähettää kaikille sukulaisille. Lähimmille vaan ja parille kaverille. =)

Nyt mä taidan jatkaa surffaamista muitten käsityöblogeissa ja katsoa, jos löytyy jotain mitä on ihan pakko kokeilla. =)