Huomenna pitäisi mennä pomon kutsulla työkaverin kanssa terassikauden avajaisiin. Kyseisissä pippaloissa on kuulemma hyvää ruokaa ja lehtikuvaajia. Juups, pitäskö oikeenl aittautua? Mihinköhän kaappiin mä oon tunkenu mun vyön? Sen voisi kaivaa esille, jos se vaikka laskettaisiin pukeutumiseksi, jos vielä liäksi laittaisin siistin topin ja ehjän pitkähihasen. =) Nyt Leevi yritti kuolla sohvan käsinojalle. Kauhea ääni, kun sillä oli kai jotain kurkussa jumissa. Varmaan karvapallo. Karvapallo haluais ulos ja Leevi haluis pitää sen sisällään... Niin, sitten taas asiaan. Kai mun tarttee yrittää kaivaa kaapin perukoilta myös mun ripsiväri ja ehkä jopa joku muukin meikin tapainen. Mutta yks vaikeimmista osuuksista saattaa olla aamulla muistaa laittaa jalkaan kävelykengät, ei lenkkareita. Niillä vois jo saada vähän siistimmän vaikutelman. Ja jos oikeen hurjaks heittäytyis, niin voisin ottaa myös kaulaliinan mukaan, kun ulkona on kuitenkin niin kylmä ja hanskat. Kauheasti muistettavaa, ehkä niitä vois yrittää järkätä jo nyt kuntoon. Siispä eteiseen etsimään tärkeitä tavaroita. =)