Tänään oli sitten se työhaastattelu. Meni kivasti. Lupasivat ilmoitella parin viikon päästä, että mitä ovat päättäneet. Mielestäni tilaisuus meni hyvin. Työ olisi nyt sitten kuitenkin kuulemma kolmivuoroa, mutta onneksi lähellä. Ja pitäisi kai sitäjoskus kokeilla mitä mieltä oma keho ja mieli olisivat vuorotyöstä. Ja muutenkin paikka vaikutti mielenkiintoiselta. Jokatapauksessa olen ihan positiivisella mielellä. Tosin voi olla, että vaikka valitsisivat minut, niin peruutus tulisi siinä vaiheessa kun heille kertoisin, että olen varannut ja maksanut matkan. Tai toivotaan, että heille sopisi aloitus tammikuussa tai pieni tauko koulutuksessa. Katsellaan nyt, en tuosta ainakaan stressaa vielä, kun en ole sinne vielä päässytkään. Tosin aina kun olen ollut haastattelussa kipeänä olen saanut paikan. Kerran elämässäni olen ollut terveenä työhaastattelussa, ja sitä paikkaa en saanut. =D No juu, hyvää kaunista ja lumista talvipäivää kaikille. =)