Hmm...tässä päivitin tuohon sivupalkkiin lukemieni kirjojen listaa. Tai siis yhden lisäsin...en oo kauheesti ehtiny noita muita kirjoja lukemaan. Ajattelinpa sitten jakaa tässä muutaman ajatuksen mainoksista. Ensinnäkin MTV3 mainostaa kanavapakettiansa aika hyvällä mainoksella. Koko bussin takaseinän peittää teksti, jossa lukee "Nyt tiedät milta Alonsosta tuntuu" ja vieressä seisoo Kimi. Jep jep, siinä se bussi matelee edessä, ohi ei pääse ja se kiilaa eteen vaikka pysäkiltä... =D Ihan hyvä oivallus mainosmieheltä, mutta eipä saa silti ostamana kanavapakettia. Johtuu tosin siitä, ettei sieltä tule juuri mitään mitä haluaisin nähdä (tai olen ainakin täydellisen tietämätön moisista ohjelmista) ja mielestäni se, että teeveen katselusta pitäisi maksaa vielä lisää älyttömien tv lupamaksujen jälkeen ei juurikaan houkuttele. Eiköhän niillekin rahoille muutakin käyttöä löydy?

Sitten toinen mainos, se joka on mielestäni katsojan aliarvioimista. Kyseisessä mainoksessa pidetään katsojaa tyhmänä. Tosin se lienee kyseisen ketjun yleinen motto, väitetään, että ollaan halvimpia, mutta muista kaupoista saat samat tai parempilaatuiset tuotteet halvemmalla. Kyseessä siis inhokki kodinkoneketjuni, Gigantti. Se liikeketju, josta ei saa palvelua vaikka tahtoisi. Niin, itse mainokseen...Siinä sanotaan, että ennen oli niiin kallista ja nyt niiiin halpaa. Sitten näytetään hintoja. Ennen tietokone makosi ilman alennus 2800 mk ja alennuksessa 1800 mk. Ja nyt saat tietokoneen vain 900 €:lla. Joo, numerothan pieneni, mutta jos nyt sitten harrastetaan edes alkeellista matematiikkaa, niin tuo ennen vanhaan tietokone ilman alennustakin maksoi vain all 500 €...joten olikohan ennen sittenkin halvempaa? Että näin, tuolla katsojan aliarvoimisella on taas saatu minut vakuuttuneemmaksi, etten jalallani astu kyseiseen liikkeeseen, jatkossakaan. =)