sunnuntai, 20. toukokuu 2007
Ihmisten aliarvioimista?
Sitten toinen mainos, se joka on mielestäni katsojan aliarvioimista. Kyseisessä mainoksessa pidetään katsojaa tyhmänä. Tosin se lienee kyseisen ketjun yleinen motto, väitetään, että ollaan halvimpia, mutta muista kaupoista saat samat tai parempilaatuiset tuotteet halvemmalla. Kyseessä siis inhokki kodinkoneketjuni, Gigantti. Se liikeketju, josta ei saa palvelua vaikka tahtoisi. Niin, itse mainokseen...Siinä sanotaan, että ennen oli niiin kallista ja nyt niiiin halpaa. Sitten näytetään hintoja. Ennen tietokone makosi ilman alennus 2800 mk ja alennuksessa 1800 mk. Ja nyt saat tietokoneen vain 900 €:lla. Joo, numerothan pieneni, mutta jos nyt sitten harrastetaan edes alkeellista matematiikkaa, niin tuo ennen vanhaan tietokone ilman alennustakin maksoi vain all 500 €...joten olikohan ennen sittenkin halvempaa? Että näin, tuolla katsojan aliarvoimisella on taas saatu minut vakuuttuneemmaksi, etten jalallani astu kyseiseen liikkeeseen, jatkossakaan. =)
Kommentit