Vasta nyt sain muuton jäljiltä laitettua radion tänne olkkariin. En aikaisemmin viitsinyt sitä tehdä kun olin varm, ettei täälä taloviidakossa mikään kuulu. Tässä uskossa olin koska telkkaria varten jouduttiin ostamaan iso antenni pihalle, kun vanhalla pikkuantennilla täälä mitään näkynyt. Siksipä en siis radio viitsinyt edes koittaa saada toimimaan sellaisella pikku narulla mikä sen radion mukana on joskus tullut. Nyt sitten viritin sen tuonne nurkkaan ja arvatkaa mitä? Se toimii sittenkin. Sieltä kuuluu myös tuo miun kanava SuomiPop. Olkoonkin, että sielä on nyt taas menossa lauantai-illan humppa iltamat (siis sellaista outoa 70-luvun musaakkelia). Nyt sitten kuuntelen sitä ihan vain kuuntelemisen ilosta. =)

Nyt se VAKAVA kokeen tekstikin vaikuttaa jo ih ymmärrettävältä, joten kyllä se tästä. =) Ja sukkaakin on tulossa. Niin, ja tänään käytiin juoksemassa. Siis JUOKSEMASSA!!! Mä en juokse...en oo oikeen koskaan ymmärtäny, että miks pitäs juosta. No, se on nyt osottautunu tavaks saada avo ulos, joten siksi kai mä nyt sitten oon juossu...tehdään jotain juoksemaan opettelemis ohjelmaa. Katotaan nyt mitä tästä sitten tulee... =)