Olin tänään siis taas aamulla HESYllä. Oli kyllä kivaa. Oli taas niin ihania kissoja. Muutaman kohalla luki, että olis tosi arka, mutta ihan kilttejä olivat. Antoivat silittää ja osa niistä "aroista" tunki suorastaan syliin. =) Oli sielä kyllä muutama niin arka, että vaan sähisivät ja murisivat. Tosin näin kun useammin käy, niin niistäkin monista huomaa, että alkavat kesyyntymään. Olivat paljon avoimempia ja sähisivät paljon vähemmän kuin viikko sitten. Oli sielä paikan päällä edelleen ne kisu tyttö ja poika, jotka viimeks jo olin ihan valmis ottamaan kotiin. Olisin kyllä vieläkin valmis ottamaan. Oli ne niin kauniita ja heiveröisen olosia. Ja niin hirmuisen pieniä noitten meijän jättikollien rinnalla.

Kotiin tultuani alko pojilla taas ankara nuuskiminen. Ensin pöydäänreunalla istuessani Lassi haisteli sukat läpi korvat luimussa ja hinkkasi alaleukaansa varpaisiin. Pitihän sitä saada se oma haju mun sukkiin. Ja nyt sitten tässä koneella istuessani Leevi tuli haistelemaan mun käsivartta. Kauhia kuolaus. se kuolas mun käsivarrelle ison lammikon. Kai se sillä tavalla saa oman hajumerkkinsä muhun paremmin tai jotain. Ei tuo Leevi muissa tilanteissa kuolaa, mutta juuri tuossa HESYltä tullessa...

Nyt äkkiä laittamaan ruokaa, hirmuinen nälkä...