Homman nimi: Haasteen Kirsiltä ja Möhönasulta saaneena kirjoitan viisi outoa tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä.


1. Suihkussa käyminen

Voisin seisoa tulikuumassa suihkussa tunti kausia. Valutan vain kuumaa vettä päälleni enkä suostu sammuttamaan suihkua koko sielä olon aikana ja yleensä saan aikaa kulumaan järjettömän kauan...

2. Iduttelu

Siis tämä aloittamani mungapapujen ja sinimailasten idättäminen ja tietenkin niiden itujen syöminen. Tätä ei avo eikä äitini pysty ymmärtämään alkuunkaan. Kehtaavat väittää, että idut ovat pahoja, mutta eivät ne ole. Tuoreita rehuja on niin kovin vaikea saada muutenkin näin talvella, että nuohan ovat suorastaan piristys...

3. Vessassa lukeminen

Meillä on vessassa aina luettavaa. Sielä on yleensä iso kasa mainoksia, Aku Ankkoja, sisustuslehtiä, kirjoja, kaikkea mahdollista. Luettavaa täytyy olla. Tähän voin tunnustaa salakuljettavani töissäkin kirjan usein mukaani vessaan, koska pitäähän sielä luettavaa olla ja sen ainoan käsisaippuan käyttöohje ja aineluettelo on jo opeteltu ulkoa...

4. Leivän paahtaminen

Joulun jälkeen olen paahtant joka ikisen leipäpalan, jonka olen syönyt. Avo kokeili kerran ja totesi mun olevan kahjo, kun paahdan ruikkareita.

5. Kisujen mammattelu

Mun kisut on mun vauvoja, josta tietty seuraa se, että mä oon niitten mamma ja avo on niitten isi. Ja tätäkös avo ei sitten ymmärrä alkuunkaan...se aina sanoo, ettei se oo kenenkään isä... Noh, se olkoon sitten se mun viimeinen outous.

Sitten tuota haastamispuolta...voisin haastaa seuraavat henkilöt:

Heinin

Hanna-Kaisan

Elishian

Ja nyt ei kyllä tuu tuo viisi täyteen, näytti olevan tämä meemi jo kaikissa muissa aktiivisesti seuraamissani blogeissa.