Juu, nyt mun on vihdoin pakko avautua työkavereista. Ihan silläkin uhalla, että niistä joku olis ruvennu bloggaamaan ja/tai muuten vaan vahingossa eksyny tänne. Ei enää oikeen jaksa. Eli siis, ne oli joskus kuukaus sitten laivalla, kolme tyttöä. Kaks niistä tappeli sielä ja on sitten siitä asti ollu puhumatta toisilleen. Ei siinä muuten mitään, muttakun se vaikuttaa kaikkiin muihinkin. Kutsuttakoon näitä neitosia nyt vaikka Liisaksi ja Maijaksi. Jos Liisa on tullut aikasin töihin ja oon juttelemassa sen kanssa kun Maija tulee töihin, niin Maija parhaassa tapauksessa kattoo an vihasesti, kun oon "pettäny sen luottamuksen" kun juttelen Liisan kanssa. Pahemmassa tapauksessa Maija tulee keskeyttämään välittämättä siitä, että meillä saattaa olla Liisan kanssa joku tärkeä juttu kesken. Nyt sitten Maija on ruvennu väittämään, että Liisa on pilannu sen työt ja että mä voin todistaa sen. En kyllä voi, en oo nähny mitään sellasta. Oon vaan kuullu kun se väittää sellasta. Juu...ihan ärsyttävän ylettömän lapsellista. Ja kaikkein ärsyttävintä tässä on se, että tuo tappelu on lähteny liikkeelle ihan turhanpäiväsestä jutusta. Ihan totaalisen lapsellisesta jutusta ja nyt tuo käyttäytyminen on muuttunut vielä lapsellisemmaksi. Ihan oikeesti, en usko että Liisa on pilannu Maijan töitä mitenkään. Ainut mistä Liisaa voi syyttää on se, että se ei oo kauheesti yrittäny tehä sovintoa Maijan kanssa. Siinäkin ymmärrän sitä, koska se yritti sovintoa sillon heti aluks, mutta Maija ei suostunu... Arrggghhh... En mä niin isitä välittäs, muttakun se pilaa koko työpaikan ilmapiirin. Nyt meijän "pikkujoulumatkasta" ei varmaan tuu mitään ja se oli mun kevään ainoa toivo päästä matkalle. Sitten ne molemmat puhu mulle ensimmäisen viikon aikana enemmän, ku ensimmäisen vuoden aikana yhteensä. Ihan käsittämätöntä. Nyt molemmilla olis kovasti asiaa koko ajan. Juu, oon mä ihan sosiaalinen, mutta ois paljon parempi jos ne puhuis asioista keskenään eikä mulle tai laivalla olleelle kolmannelle osapuolelle. Kaikkia rupee jo ahdistamaan... Juu, tämä tästä...ei siitä sen enempää... Nyt meen laittamaan ruokaa, että saan päivällistä, yöpalaa tai mitä se nyt sitten kenenkin mielestä on tunnin päästä. =)