On se kumma, kun oon nyt ruvennu pitämään tota ruokapäivistä niin on tullu syötyä paljon vähemmän ku ennen. Ehkä se johtuu siitä, että ihan kaiken suuhun laittamani olen tuonne päättänyt kirjoittaa. Niin, paitsi vettä. Sitä ei lasketa, se on kalorivapaata eikä kovinkaan vaarallista, jos nyt ei oteta lukuun sitä, että jois sitä kymmeniä litroja. Siitä tolkuttomasta vedenjuonnistahan sitten seurais kaiken näkösiä hauskoja muita oireita, siihen voi mys kuolla. Tämän opin koulussa jollakin kurssilla, kun piti lukea joku tieteellinen juttu luotettavasta tieteellisestä lehdestä... Vetta on kyllä tullut nyt juotua ihan reippaasti. Paljon enemmän kuin ennen. Siihenkin on ihan looginen selitys... Jostain se nestekin on meinaan saatava, kun ei enää juoda litrakaupalla kokista, niin se neste on sitten saatava vaikka ihan vaan puhtaasta vedestä. Tässä kämpässä tuo vesi kyllä maistuu ihan hyvälle. Esimerkiks töissä se maistuu ihan raudalle, eikä oo koskan kylmää... Sama ongelma on ollu joissakin aikasemmissa asunnoissa. Väitän ihan tosissani, että Helsingissä juomaveden laatu on paljon huonompaa, ku Vantaalla puhumattakaan Järvenpäästä.

Luulen kyllä, että maanantaista alkaen on paljon enemmän syömisiä kirjattavana. Se on ihan luonnollista, koska tulee syötyä kaks lämmintä ateriaa, yks töissä ja toinen kotona. Tosin työpäivinä tuohon aamupalakohtaan ei tuu kirjattua mitään. Ei mulla sellasiin oo aikaa aamulla. Tosin voishan sen aamupalansa syödä vaikka töissä. Saas nähdä miten käy. =)

Voih, nyt meitin kssoilla on suunnaton kiehnäys vimma. Ne kokoajan tunkee sohvalla kiinni tai makaa lattialla varpaitten päällä liikkuvina kissasukkina. =) Mun pojista alkaa tulla vanhoina näköjään oikein kovin seurankipeitä kavereita. Ei se haittaa, mäkin kaipaan vanhoilla päivilläni lämmikettä ja seuraa.Avo vaan pelaa tietokoneella. Ehkäpä mä saan sen kohta houkuteltua nukkumaan mun kanssa. Pitää taas aamulla herätä ajoissa, siis ysiltä. Oon taas menossa auttamaan HESYlle. Oiskohan ne pienet söpöt kisulit sielä vielä? Toivottavasti pääsisin vielä vähän silittelemään niitä. =)