Miksi musta tuntuu, että elämä pyörii paljon kauppojen ympärillä... Tänään oltiin avon kanssa taas ruokakaupassa. Olisin katsellut lnakoja, mutta eivät olleet vielä kevään värit päässeet hyllyyn, odottivat kyllä hyllyn vieressä pahvilaatikoissa, joten en saanut vielä ostaa niitä. Huomenna mennään lapsuudenkaverin kanssa shoppailemaan. Elättelen yhä toiveita löytää ne goretex kengät. Toivottavasti osuis kohdalle jotkut hyvät. Lisäksi oon kirjotellu ostoslistalle pari erilaista lankaa. Haluaisin tehdä isoveljen leveäraita langasta polvisukat. En kyllä käytä hameita kovin usein talvella, mutta sittenhän sitä voisi harkita ja ne olis muuten vaan niin ihanat... =) Ja lisäksi haluaisin tehdä jostain kivasta keväisestä nallesta itselleni neuletakin. Vielä oon tekemässä avolle synttärilahjaa, se tuntuu vaan edistyvän kovin hitaasti vaikka teenkin sitä samalla lukiessani. Onneksi on niin yksinkertainen neule, että voi kutoa ja lukea sitä taidehistoriaa. =) Vielä olis paljon luettavaa silläkin saralla...

Niin, ja tänään soittelivat mulle pyöräkaupasta, että voisin mennä hakemaan pyörää. Värivaihtoehdot olis kuulemma tummansininen ja musta...paha paikka...kumpikaan ei oo sellanen mitä olin alunperin ajatellu. Musta vois kyllä olla, tai se sininenkin, jos sattuu olemaan joku kivan näkönen. Ehkä kuitenkin se sininen, musta kuulostaa niin synkältä. Kysyivät, että onko väritoivomuksia. Yritin ehdottaa sitä vanhan pyörän violettia, mutta sitä väriä ei oo kuulemma tehty enää aikoihin... Mun mielestä nettisivulla sitä mun pyörää piti olla myös hopeanharmaana, se saattas kyllä kanssa olla mun väri. Toisaalta...ei pyörässä voi kauheesti se väri vaikuttaa. Ei se kuitenkaan aina voi sopia kaikkiin asusteisiin. =) Vaikka mustahan sopii... =)

Oho, kisu rupes kuorsaamaan mun vieressä, kun alkoi tasainen näpytys kuulumaan. Kuulostaa muuten ihan pöhköltä, kun kissa kuorsaa. Se on sellasta epämäärästä rohinaa nenänseudulta, johtuu varmaan siitä, että pitää taas nukkua ihme kasassa. Selkä on ihan mutkalla, etu- ja takatassut epämääräsessä nipussa, jossa etutassut menee takatassujen yli ja pää on vielä etutassujen välissä... Nyt rupes korvakin väpättämään. Hassu eläin tuo Leevikkä. =) Saa mut aina nauramaan...