Sain taas eilen illalla hillittömät itku potku kiukku raivarit, kun avo meni juomaan mun omenamehut. Lupasin sille ruoan yhteydessä yhden lasillisen ja sitten se oli menny juomaan koko purkin... No, sitten kun olin kiukutellu ja menin suihkuun ja vielä vähän kiukutellu niin avo ymmärsi pyytää anteeksi ja teki mulle iltapalaa. Se oli kivaa. =) Istui vielä hetkeks mun seuraks sohvalle, kun rouskuttelin iltapala porkkanoitani ja paprikaani. =)

Nyt oon taas yrittäny lukea tuota taidehistoriaa. Onneks oon jo päässy siihen antiikin Kreikkaan. Tosin vielä on melkeen 100 sivua jäljellä ja se vie multa kyllä todella kauan... Oon ehkä maailman hitain lukija...eihän sille mitään mahda. Pakko yrittää nyt lukea seuraavina parina iltana tosi paljon, että saisin ton kirjan luettua ja vois sitten lauantai aamuna vielä kokeilla vähän lueskella noita monisteita ja kattoa noita luentomuistiinpanoja.

Tänään on taas ollu ihan hyvä päivä. Avokin tuli samalla junalla pois koulusta ja nähtiin tuossa asemalla. Käveltiin kotiin käsi kädessä. Ulkona oli kyllä tosi kylmää, mutta lunta sentään oli. Ja sekin on loistavaa. Voikun huomenna ei enää olisi näin kamalan kylmä..