Meinasin juuri aloittaa tekemään noita tossuja, mutta niin uskomatonta kuin se onkin, niin mulla ei oo nelosen puikkoja. Mulla ei oo! Miten mulla ei voi olla? Sehän on sellanen niin sanottu yleiskoko ja mulla ei oo sitä. 3½ löyty monet (siis kahdet, moemmat kiinni töissä...) ja yhet 4½, mutta ei yhtään siltä väliltä. Ois mulla kai yhet sukkapuikot, mutta niillä ei oikein viittis noita tossuja ruveta tekemään, pelottais kokoajan, että tippuu silmukat puikon toisesta päästä. Oishan ne sillain hyvät, että mahtuisivat sitten kyllä laukkuun työmatkoille, mutta sielä ne silmukat vasta tekiskin itsemurhahyppyjä. No juu, jätän siis vielä täks illaks nuo vaaleanpunaset seiskaveikkaraitalangat rauhaan. Huomenna oon menossa kaverin kanssa käymään kiinteytyksessä ja sen jälkeen vois käydä tuola uudistetussa Kamppi Keskuksessa ostoksilla ja ostaa uudet puikot. Sitten pääsis tekemään nuo tossut, joille olis kyllä jo kovasti käyttöä. Hmm...pitäskö mun nyt sit tehä tota neulepaitaa (sitä puuttuis vaan puoltoista hihaa) vai sitten kenties alottaa tekemään lapasia turkoosista seiskaveikasta? Katsotaanpa mitä päädyn valitsemaan. =)