Tänään on kyllä menny melkeen koko päivä tässä sohvalla löhöilyyn. HESYltä tultuani laitoin ruokaa ja sen jälkeen oon vaan istunu/maannu sohvalla kattonu telkkaria ja neulonu Wavy-huivia. Tai no, oon mä samalla lukenu blogeja, käyny IhanItsessä, pessy pyykkiä, täyttäny tiskikonetta ja muuta tollasta, mutta en oo menny ulos ja tehny jotain sellasta jännittävämpää. No, huivi kuitenkin valmistuu kovaa vauhtia. Teen vielä yhen tai kaks kuviokertaa ja sitten se on valmis. Onneksi vielä näyttäis olevan vähän pakkasia, että voin sitten käyttää tota Wavyä ja noita uusia Hilmoja. Niitäkään en oo vielä koekäyttäny, kun musta ne nyt kuuluu yhteen ton Wavyn kanssa. Jos saisin ton huomenna valmiiks, niin olis sitten koko viikko ainakin aikaa käyttää noita. Ja odottaahan ne sitten ens talveen. Ajattelin kyllä ens viikolla siirtyä käyttämään tota huopakangastakkia eli luopuisin tosta untsikasta. Mä vaan inhoon sitä, että on kylmä. Siksi mulla on töissäkin aina villasukat jalassa ja usein vielä pitkä paksu neuletakki päällä. Pomo vähän kattoo pitkään, mutta musta sielä on ihan järjettömän kylmä... No juu, nyt suihkuun ja nukkumaan, että jaksaa taas huomenna mennä tekemään töihin turhuuksia. =)