Olen joskus tälläisen samantapaisen meemiskän täyttänyt, mutta nyt uudestaan kun tuli Matamilta haaste ja oli tässä joitain eri kysymyksiä.

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:


Laboratoriotyö, "verosihteeri" (tarkastin siis veroehdotuksia), leirinohjaaja ja pyhäkoulunohjaaja

Neljä paikkaa, joissa olen asunut:

Järvenpää, Vantaa ja Helsinki (Malmi ja Pukinmäki), saatiin siis just ja just neljä =)

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

Todistettavasti syyllinen, Bones, Amazing race, 4400

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla: [reiteittäin]

Helsinki-Tampere-Frankfurt-Milano-Frankfurt-Tampere-Helsinki

Helsinki-Hampuri-Hannover-Hampuri-Helsinki

Helsinki-Barcelona-Tossa de Mar-Barcelona-Helsinki

Helsinki-Tukholma-Malta-Tukholma-Helsinki


Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin:

Blogilista, vuodatus, telkku ja ilmatieteenlaitos

Neljä lempiruokaani:

Kiinalainenbroilerpata, lasagne, broileria tomaattikermakastikkeessa ja jauhelihakastike

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisit juuri nyt:

Nukkumassa, aurinkorannalla, etelässä tai vaikka kasvimaalla


Neljä ystävää, joille olen lähettänyt tämän viestin (jotka täten haastan) ja joiden arvelen [lue: toivoisin] vastaavan

Tiedättekös mitä, täti on nyt niin väsynyt, että haastaa ihan yleisesti kaikki blogille eksyneet. =) Jättäkää kommentti laatikkoon. =)