Oon tässä miettiny, että mitä sitä tänään tekis. Oon vähän ajatellu, että menisin käymään salilla ja hakisin kirjan töistä (pahus kun pääs unohtumaan työpöydälle ja en saakaan sitä Anni Polvaa luettua tänä viikonloppuna...). Toinen vaihtoehto olis mennä tohon ulos kävelylle. Kävely olis parempi vaihtoehto, kun ei menis niin paljo aikaa sinne salille matkustamiseen. Siinä säästäis kaks kolme tuntia (matka, töissä käyminen ja se sauna, joka kyllä houkuttelis). Sitten tänään pitäs tehdä noita kirjanmerkkejä, tuohon vaihtoon. Muutama on jo valmiina ja ideoita on vaikka muille jakaa, mutta tälle viikonlopulle on varattu se toteutus. =) Toivottavasti niistä nyt tulis sitten hienoja, ettei tartte hävetä kättensä jälkeä. =) Kuvat valmiista merkeistä ja saaduistakin tulevat sitten kun vaihto on ohi.

Eilen tapasin yhden vanhan kaverin. Kierreltiin noissa Helsingin askartelu ja käsityöliikkeissä. Sain ostettua yhden alelangan. No, jos mulla ei olis niin montaa uutta lankakerää kotona, niin ei olis tällästä vaaraa ollu olemassa. =) Mulla meinaan on varastossa nyt varmaan kymmenen alottamatonta lankakerää. Turkoosia on kaks kerää ja niistä oon vähän ajatellu tehä aaltohuivin ja vaaleanpunakirjavia lankojakin on kaksi, niistä olis tarkotus tehä kotitossut. Sitten on noi avon joululahjaan ostetut langat, mutta niille pitäs keksiä jotain muuta tekemistä. Niistä ei koskaan tuu sitä paitaa. Ehkä mä teen niistä ittelleni paidan ja sitten jotain muuta siitä ylijäämä langasta. Sitten mulla on tota nallea, josta oon tekemässä ittelleni neulepaitaa. Vähän luulen, että sitä lankaa saattaa jäädä kanssa udeampikin lankakerä, mutta eiköhän niillekin jotain tekemistä keksitä. =)

Tänään siis ois tarkotuksena urheilla, askarrella ja neuloa. Ja jos oikein pääsen innostumaan, niin rupean myös ompelemaan. Voisin ommella aerobic vaatteet, lyhentää työkaverin housut ja alottaa tekemään pannulappuja. Siinäpä sitä on sitten ohjelmaa tälle viikonlopulle. =)