Oon oikeesti miettiny, että pitäs pitää jonkun laista rukapäiväkirjaa. Ainakin tulis kiinnitettyä vähän enemmän huomiota siihen mitä tulee suuhunsa laitettua. Ja mulla on kyllä se, että tietäiin sitten mitä on tullu syötyä, kun maha turpoo ku ilmapallo. Se ongelma on ollu jo joitakin vuosia, mutta en oo vielä keksiny, että mikä se syy siihen on. Jos sitten huomais, että on joku tietty ruoka-aine mitä on tullu syötyä, kun masu turpoaa, niin vois sitten ruveta sitä välttelemään... Ja ois kai se muutenkin ihan hyväks. =) Voisinpa tehä tohon erillisen sivun sitä varten. =) Itseasiassa siirränpä no liikuntajututkin omalle sivulleen. Että sitten tällä pääsivulla on näitä ajatuksia ja tekemisiä, mutta nuo listaukset tulee eri sivuille.

Hmmm... Kuulemma toissa yönä olin huutanu yöllä "Lopeta! Kaakelit kuluu." Oikeen hämmentää toden teolla, että millasta unta mä oon voinu nähä, jos oon tollasta huutanu. Eihän meillä oo edes kaakeleita, ku muutama rivi keittiön seinässä. Suorastaan järjettömän hämmentävää. Kerroin tosta eilen puhelimessa lapsuuden kaverille, ja se repes ihan täysin. Hihitti varmaan pari minuuttia. Kieltämättä muokin nauratti. Kaakeleitten meinaan tarttee joutuu aika kovalle kulutukselle ja koetukselle, että ne mihinkään rupee kulumaan. =)