Kaikkea en tietenkään edes muista, mutta jotain mistä on kuva matkan varrella otettu...

Tiistaina käytiin kaverin kanssa Vantaan luontokoululla. Sielä oli jouluaskarteluilta. Sielä tein havukranssin. Tuotokseen olen melkoisen tyytyväinen. Nyt se roikkuu tuola meidän ulko-ovessa, tässä kuitenkin kuva rahilla olevasta kranssista. =)

300823.jpg

Tein jouluaskartelussa myös sellaisen ikkunakoristeen, oljista. Sitä tosin aion vielä lisäkoristella, joten siitä kuva sitten kun se on tuomittu valmiiksi. =)

Keramiikassa olen tehnyt myös pienen suloisen jouluenkelin. Siitä on kuva, muista kotiutuneista keramiikkatöistä ei nyt ollutkaan kameralla kuvia, kyllä ne sieltä vielä ehtivät...

300851.jpg

Joulukorttejakin on tehty. Niitten kuvauksellekin kävi vähän huonosti. Ajattelin monta kertaa, että kuvat pitää ottaa ennen kuoritusta, mutta ei ne 3D kortit ikinä ehtineet kuvaan. Myöskin noista pikakorteista vain kaksi viimeistä pääsi kuvaan, kun vasta sitten muistin, että ne kuvat piti ottaa...

300813.jpg

Mitäs sitten vielä...olen tehnyt vapaalankahuiveja, tosin niistäkin osa on näköjään päässyt matkaan ilman kuvaamista... JYV paketti on lähtenyt ja päässyt jo perille. Yhdet huovutettavat tossut olen neulonut, ajattelin laittaa ne tänään tai huomenna koneeseen. Nyt voisin mennä tekemään lisää huiveja ja laittaa ne tossujen kanssa koneeseen, joten nähdään taas. =)

Ai juu, opiskeluasiaakin on taas. Ei sillä, että mihinkään olisin päässyt, mutta olen lukenut 30 sivua eläinlääketieteellisen pääsykoekirjaa. Tähän astinen lukeminen on ollut helppoa, koska kirja on käsitellyt vain ja ainoastaan edellisen opiskelun juttuja.