Juu, näin tänään sen kaverin, jota olen täällä kutsunut Myyksi. Oli tarkoitus mennä käymään Kiasmassa. Sitä paikkaa olen vältellyt kuin ruttoa. Olen ylpeä siitä, etten ole sielä vielä koskaan käynyt! Ja voin olla edelleen. Olen edelleen neitsyt sillä saralla. Toivottavasti pitkään. Ei ole ollut hirveän suurta kiinnostusta mennä katselemaan kakkaa potassa...

Ei siis koskaan sinne päästy. Mentiin käymään askartelukaupassa ja sitten muten vaan shoppailemassa.Ostin askartelukaupasta eyeletsejä (tai jottain sinne päin...) ja yhden kuvioleikkurin. Se kuvioleikkuri sallittakoon, koska oli ensimmäiseni. =) Sitten mentiin vaatekauppoihin ja ostin kolmet aluspöksyt, ihanat kirkkaan keltaiset rintsikat ja niihin sopivat alushousut. Jouduin taas vaan toteamaan kaupassa, että kyllä ne tissit on taas menny kasvamaan vaikkei olisi niin väliksi. Olin ihan tyytybäinen kun täytin sen C kupin, mutta nyt monet niistä olivat armotta liian pieniä. Pitäisi siis kai siirtyä siihen D:hen, muttakun ne on usein niin paljo rumempia... Niin, ja kyllä mäsitten kävin ostamassa yhet sukatkin. Tai hakemassa, koska oli lappu jolla sain sukat ilmaseks. Olin ahne ja valitsin sukkapaketin, jossa oli kolmet sukat. =)

Niin, oli siis kuitenkin kiva nähdä Myytä ja tultiin sitten tänne meille. Syötiin hyvin ja kateltiin vähän telkkaria ja samalla juteltiin iheellisiä asioita. Ja onneksi avokin tykkää Myystä, viihtyy sen ja Myyn mahdollisesti tulevan avon kanssa. Ovat käyneet kattelemassa mahdollisia yhteisiä vuokra-asuntoja. Se olisi kivaa, kun saisivat yhdistettyä tavaransa. Myyllä on astiat, imurit ja muut sellaiset, muttei huonekaluja (nykyisessä asunnossa vuokranantajan kamat) ja sillä avo ehdokkaalla on huonekalut, muttei sitten muuta. Ja ne sopii muutenkin niin hyvin yhteen. =)