Oltiin tänään avon kanssa uimassa. Ennen uimista avo haki mut asemalta ja ajettiin uimahallin pihaan. Sielä istuttiin sitten autossa, kuuneltiin radiota ja syötiin eväitä, jotka avo oli meille tehnyt. Kivaa oli se! =) Sitten siirryttiin uimaan, uiminenkin oli kivaa, mutta suihkuun kun pääsin niin johan joku täti hyökkäsi kimppuun. Täti ilmoitti haluavansa nähdä mun uimalasit ja väitti, että ne on sen tyttären. Yritin siinä sitten kovasti selittää, että kyllä ne mun lasit on, että en oo laskenu omiani mihkään ja ottanu sitten toisten laseja. Sitten täti sanoi, että joku oli sanonut, että vaaleahiuksinen siniuikkarinen tyttö oli jonkun mukaan ottanut ne lasit. Joo, nuo tuntomerkit täsmää kyllä muhun (tyttö?, no joo, luultiin muo 2 vuotta sitten 12 vuotiaaks...), mutta en mä silti mitään oo ottanu. Tarjouduin kyllä vielä näyttämään lasien kotelon, joka oli mun kaapissa, mutta sitä ne ei sentään halunnu nähä...

Sittenpä tultiin kotiin ja sain tuon edellisessä postauksessa esitetyn ihanan huivin ja oli myöskin tullu paljon hahtuvia, jotka tilasin Pirtin kehräämöstä. Nyt sitten varmaan viikonloppuna pitää tehdä lisää vapaalankahuovutusta ja jotain muutakin pientä. =) Ihan hirmu väsynyt olo, joten nukkumaan pitänee mennä. Mulla oli kyllä mielessä joku juttu, mikä mun vielä piti kertoa, mutta mutta...se katos nyt jonnekin. Ehkä se tulee takaisin ja kerron sen sitten huomenna...